|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är nybliven E87 ägare och älskar bilen! Tyvärr saknar jag vettigt ljud. Har Business stereon utan något högtalarpaket. Så det måste uppgraderas och jag har läst här att det finns fina earthquake sws 8" för att byta ut basarna och sen har jag väl tänkt byta ut diskanter och mellanregister också. Det är viktigt att det ska se original ut. Så jag vill kunna gömma de slutsteg jag använder. Har förstått att originalstegen för hifipaketet göms i facken under luckan i skuffen så det känns bra men där får inte vad som helst plats. Hittade den här förstärkaren från en skrotad E87: Länk Kan det vara förstärkaren för logic 7 paketet? pl2 - pro logic 2? Vad får jag ut ur den? Räcker den bra till för de nya basarna och vettigare diskant/mellanreg.? Är priset vettigt för vad jag får? Tack för hjälpen! | |
| Länk | |
|
Tack Berra, Vet du att det är den eller refererade du bara till min gissning? Nån som vet pin out? |
|
| Det är två olika förstärkare har detta system i min bil låter mycket bra. | |
| Jag menar att jag har harman/kardon systemet i min bil. | |
| Förstår jag dig rätt att det alltså inte är förstärkaren till H/K paketet som jag har hittat? | |
| Förstår jag dig rätt att det alltså inte är förstärkaren till H/K paketet som jag har hittat? | |
| Det är inte förstärkaren till H/K som du har hittat. | |
|
OK. Tack för hjälpen. Då är frågan vad jag hittat och om det är vettigt. Eller om det finns något annat steg som passar på den platsen. (Sorry för dubbelposten tidigare) |
|
| Schmiedmann säljer ett uppgraderingskit (framsystem + slutsteg) till 1-serien som ska göra stor skillnad på ljudet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.