|
|
|
|---|---|
|
Köpte 4st. Bilstein SPRINT av Magnus Emanuelsson, Som skulle vara i bra skick! När jag får grejerna så är den ena framdämparen TOTALT slut. Och de andra dåliga! Det är heller inte "SPRINT" utan orginal e30 dämpäre! Killen svarar inte på telefon, Inte heller mail! Riktigt tråkigt att att ge bort 2800 för något som jag lika gärna kan slänga på soptippen! | |
| Har man försökt ringa någon i 3 veckor. + ca 10 mail utan svar. Då tycker jag det är rätt! | |
Roffa1 |
Vart bor han? är det uppåt landet i Norr;-) |
|
Villken loser. Helt otroligt att man kan bete sig så. Lider med dig o hoppas att det ordnar upp sig. |
|
|
Att handla över nätet av privatannonser utan att se grejerna visuellt är som att spela på lotteri, har själv aldrig handlat så och ju mer jag läser om folk som blir blåsta så kommer jag nog inte att handla så. |
|
|
I Sverige blir man blåst 9 av 10, folk sätter ut skrot med pris som nydelar. Jag har köpt prylar från andra länder genom eBay och aldrig blivit blåst. If it works, don't fix it. |
|
|
Ledsen, men att betala i förskott för något man aldrig sett till någon man aldrig träffat är att be om att bli lurad. Här är ett enkelt sätt att betala och handla på distans utan att bli lurad: Länk Mats BMW CS #5847 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.