|
|
|
|---|---|
| Till och med P3 är jättedålig såvida man inte kör mitt inne i något större centrum. Finns det något smidigt sätt att få bättre mottagning? Vart sitter "antennen"? | |
| Har rätt pissig mottagning på min radio och ser av vi har bilar från samma år.. Skumt! | |
|
Pilla lite/krafsa på kontakterna vid bakrutan/sidorutan bak,,,de brukar ärga igen...lite slip och smörj så kanske det blir bättre Frasse |
|
|
woohoo...ett tips! Måste testas! Tack. =) |
|
|
Hej. Fick ni iordning på eran mottagning i bilen? Jag har samma problem i min 318 -05. Urkass mottagning på alla kanaler.. |
|
|
Jag hade ett liknande problem på min '04 touring. För mig var det så simpelt att antennsladden hade skruvat av sig från kontakten i bakluckan. Öppnade facket på (vänster?) sida i bagaget och där hängde sladden lös, skruvade fast den och sen funkade det prima. Ingen aning om hur det kom sig, men lös var den! /Anders |
|
|
Hmm.. Jag öppnade facket där bak och tog loss alla sladdar och sprutade lite 5-56 och monterade dit allt men samma skit mottagning. Så lätt var det inte för mig :( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.