|
|
|
|---|---|
|
hejsan. Jag var och tittade på en bmw 328ic tidigare idag. länk: Länk Den är billig men har följande fel handbroms slut dörrstop förardörr går dåligt på låga varv (ibland efter att ha stått avställd i 1,5 år) klonk i bakaxeln (när kopplingen trycks ner) ingen servicebok dåliga framdäck rost börjar komma airbag lampa lyser. Vad tror ni experter ngt att satsa på? vad kommer klonket i bak ifrån? tack på förhand. Jonas | |
|
Ang klonket i bakaxeln så hade jag samma fel på min. Bytte bakre bussningen till diffupphängningen så försvann klonket. Bussningen var helt slut och i två delar. Själva bussningen kostade någon hundralapp men BMW skulle ha över 5000kr bara för arbetet. Vad menar du med dörrstopp förardörr? Låter som att det kan bli en dyr historia den där bilen.. Jag skulle letat efter något annat! |
|
| Har skickat PowerPost åt dig herr_larsson! | |
|
Beror lite på hur du har det med pengar. Låter som det är minst 10000:- att lägga på denna oavsett om du gör arbetet själv. Mer om du skall lämna den för att få det gjort. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.