|
|
|
|---|---|
|
Min z4-10 med plåtcab avger ett skramlande lud som om något är löst bakom förarsätet i taket. Mycket irriterande. Inget av detta hörs när det är nedcabbat. Finns det några tips? JP | |
| Lämna in på bmw, du har väl garanti? :) | |
|
Är nog tyvärr ett litet barnsjukdomsfall då det är några som klagar på det i en del utländska forum, så lämna in bilen det borde inte vara obekant för BMW. Är du nöjd med bilen i övrig? |
|
|
Jag är nöjd med bilen men det är lite för klen motor som dessutom är väl törstig. JP |
|
| Hej Har en 35is. Andra ägare har hittat skrammel bland verktygen och snurrat runt lite tyg runt dom och i deras fall försvann skramlet. Mvh Hans | |
| Hej Har en 35is. Andra ägare har hittat skrammel bland verktygen och snurrat runt lite tyg runt dom och i deras fall försvann skramlet. Mvh Hans | |
|
Har också problemet med skramlande ljud, som sagt, mkt irriterande. men tycker du verkligen den dricker mycket? snittade 190 km/h i ca 10 mil på Autobahn, med en förbrukning på 1,1, helt okej. i övrigt glider jag klart mest, så e väll därför förbrukningen är låg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.