|
|
|
|---|---|
|
Hey! jag ska som många andra här upp till gävle nu på lördag... tänkte köra både 402 meter och slalom... men nu har ja upptäckt att man måste ha Hjälm!? nån sådan har ju inte jag... nån som ska till gävle å vill låna ut sin hjälm för ett par repor...? jag har rätt stort huvud ska väl tilläggas... /Jonas | |
E30Mpower |
De kommer att ha några hjälmar för utlåning på träffen sen så kommer garanterat många ha egna hjälmar så det kommer nog inte bli något problem att låna! /Fredrik Kolla på Länk |
| Jonas, leta reda på mig så får du låna min hjälm, jag har också rätt stor huvud. :-) | |
|
Måste man ha handskar också?? M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
| Nejdå, bara hjälm och bältes tvång. | |
|
skönt... de verkar ju lösa sej detta... :) Abbe: tack! jag letar reda på dej! ska vi parkera bredvid varann kanske alla M3 E30... jag har iaf en Röd -88 regnum: NYO 991 längtar efter lördan... /Jonas |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Preben, vet om du tycker det är löljig, men det är så att vi får mycket dålig kritik i press förut för att vi tillät utan hjälm. Och det vill vi inte. |
E30Mpower |
Skulle vara coolt med alla M3 E30 bredvid varandra!!! jag är helt på!!! Kommer du tidigt så kan du ordna plats för oss andra. /F Kolla på Länk |
|
jag kommer med konvojen från västerås-sala... är rätt "ny" i kretsarna... så jag ställer mej nog där jag blir tillsagd... men de kanske löser sej naturligt... /Jonas |
|
|
Jag och en till kille som har likadan bil, Röd M3 E30 åker samtidigit fran stan, jag helt klart med på iden att parkera alla M3 E30:n bredvid varandra. Vi får prata ihop oss imorgon inann vi åkera in på flyg fälltet. Mvh Abbe |
|
|
Jörgen, Nej självklart så tycker jag att man ska ha hjälm när man racear. Varför jag undrade är på tullinge måste man ha handskar. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.