|
|
|
|---|---|
| Som skrevet i rubrik.. | |
|
Nej,Verkar bara vara Mazda som dom är auktoriserade för, AUTO 7H i Uddevalla är BMW verkstad däremot |
|
|
Auto7H finns i Henån med, men minns inte vad företaget heter mer. BMW CS #5206 |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
|
Murpz har helt rätt. Auto7H i Henån har försäljning av Mazda, närmsta auktoriserade anläggning för BMW är Auto7H i Uddevalla. Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
| Sist jag var hos BMW i Henån så hette företaget Olle Rutgersson och var en filial till Olle Rutgersson i Udevalla. De hade ingen egen verkstad i Henån utan använde Stillingsön för allt sådant. | |
|
Gorban: Auto7H förvärvade alla Olle Rutgersson's anläggningar, försäljning i Uddevalla och Henån samt verkstad i Uddevalla för ca 1 år sen. Några år innan dess bytte verkstan i Henån ägare (och namn) till Stillingsöns bil och var då inte längre auktoriserad BMW verkstad. Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
Ett tillägg, trots att det inte var vad trådskaparen frågade efter: Dom sysslar fortfarande med BMW. På utsidan verkstaden står det mer BMW än Mazda, och det är i princip samma killar som jobbar där sedan BMW-tiden så erfarenheten finns. Jag lämnar alltid min bil till dom för dom gör ett bra jobb till rätt pris, och är alltid bra att ha och göra med. Går även att beställa orginal-grejer av dom. |
|
|
Spacco: Du har helt rätt, ränderna går sällan ur, de pysslar fortfarande mycket med beg BMW men är ej auktoriserade vilket frågan gällde. Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.