|
|
|
|---|---|
| Söker en seriös importör för kamrats räkning. Jag bor utomlands och har därför inte möjlighet att hjälpa till. Det gäller import av en tysk dieselbil från Tyskland till Sverige, årsmodell kring 2005/2006. Hjälp behövs med att hitta, granska och köpa en bil som därefter importeras och tas över nyckelklar i Sverige. Krav på referenser och bra track record. Inte intressant med tillfälliga lycksökare. Finns det några seriösa bolag/personer som håller på med detta i dessa dagar? | |
| Halmstadbil finns kvar där har det väl vart svårt att hitta något negativt omdöme, har själv handlat där Länk | |
|
Här ett par till etablerade: Importbil.se: www.importbil.se Eurogarage.com: Länk De är nog jämförbara i pris och "pålitlighet". ----------------------- Planerar import av E65. |
|
| Tackar för förslagen och ska följa upp dem i mer detalj. Spontant gillar jag sidan med referenser på importbil.se, men bolaget har bara funnits sedan mars i år. Halmstadbil drivs märkligt nog som enskild firma och Eurogarage verkar vara på fallrepet. | |
| Kolla med Bilsalongen i Sundbyberg | |
|
Dessa har jag handlat med ett par gånger och de är duktiga på sin sak Länk Lycka till Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.