AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
484

Blir aldrig något rätt?

Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Några av er känner kanske till de problem jag stött på efter att jag bytte ner mig till en 320i. Jag hade redan börjat tröttna på problemen men nu blev måttet rågat.
I April köpte jag M-TECH BMW Original Sidokjolar från en firma i Skåne. Allt gick väl från telefonsamtal till leverens. På leverensnotan står det 1 sats M-TECH Sidokjolar Hö+Vä. Jag ordnade senare lackering och skulle idag äntligen montera dem på 320i´n. Men tyvärr upptäcker jag att det inte finns någon vänsterkjol, utan två identiska högerkjolar. Mallarna för borrningen är också två identiska högervarianter.
Visst går det att montera dem, men för ett tränat Bimmer-öga ser det inte klokt ut. Aerodynamiken fungerar nog inte heller.
Detta har i runda slängar kostat mig 4000 kr.
Vad f*n gör jag nu?

/Kjell
Bröderna Ace
Hej Kjell!
Det var inte kul att du råkat ut för något sådant! jag tycker du skall ringa till firman och höra vad dom säger. Jag menar är dom seriösa så kommer don ju givet viss att skicka dig en vänster kjol tycker jag i alla fal. Det är givet viss inte kul när det krånglar så och det kostar en massa pengar så jag hoppas nu bara att det löser sig för dig!

Mvh Andreas
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Ring till företaget, berätta att dom har gjort en tabbe och lev. 2 st höger kjolar. Och så får dom helt enkelt lösa detta för dig. Och om dom inte vill stå för lackjobbet, dvs dina extrautgifter, så bara stå på dig.

MVH
Pelle
cs4605
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Lider verkligen med dig. Kan man ha mer oflyt?!
//Marin
gagge
murphy i farten...

kan nåt gå fel så gör de det...
så enkelt e de...
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Funderat på cykel kjelle?
eller en gammal hederlig 240 :D
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Det är väl inget snack som saken? Har de skickat 2 st högerkjolar är det bara att reklamera! Amatörfirma...

*Best Man Wins*
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Acey, jo visst har jag funderat. BMW ligger inte lika varmt om hjärtat längre. Tills jag har råd att köpa en "felfri" BMW med alla de där xtradelarna färdigmonterade, funderar jag starkt på en Mini Cooper 1.3 -96... Den har valnötsträ, krom, läderfåtöljer och 13" feta fälgar... : )
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Du verkar ju ha nån förbannelse över 320in du Kjelle... =)

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Äntligen bredband bwaaahahahaaa :-D Har inte kunnat vara på bmwpower senaste två månaderna, men nu äre 10 Mbps!!
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Fan vad bra kjelle ÄNTLIGT något som går rätt för din skull. Om jag vore du skulle jag skaffa en firewall och ett bra antivirus program annars går väl något åt helvete ;)
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
powerkjell>> hur gick det med 320in har du kvar den ??
har du fixat det där med bakaxeln eller ?
Grattis Kjelle! =)=)=)

Du kanske poppar upp på ICQ snart då då??? =)

Mvh Tobbe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.