|
|
|
|---|---|
|
Harsmå plastlådor runt högtalarna bak, hur får jag bort dom eg ? Jag kommer inte åt fästena till dämparna, antar att de sitter där under. Tacksam för svar ! cruZZe | |
|
Ta bort gallren i hatthyllan, lådorna sitter med två skruvar och ett snäpplås sedan är det bara att plocka bort dom. Fästet till dämparna sitter under klädseln. //Niklas "En riktig motor suger" |
|
|
Tack för hjälpen. Drog som faaaan i lådorna underifrån, men det hjälpte inte ett smack :) cruZZe |
|
|
Inte behöver man ta bort högtalarlådorna för att lossa dämparna. Det ska gå bra ändå. Bara lirka med klädslen så går det. //Kristian |
|
Krosus |
Att ta bort mattorna tar ungefär dubbelt så lång tid som att byta fästen och dämpare. Jag vet för det resultatet är empiriskt framtaget av mig! /Danne |
|
Det beror på vilka högtalar lådor man har. Är det stora ljud paketet så är lådan lägre och man kan ta bort klädseln utan att röra dom men med lilla paketet så går lådorna så långt ner att man inte kommer åt under lådorna. Tar ändå inte många sekunder att lossa högtalar lådorna. //Niklas "En riktig motor suger" |
|
|
Tjenare. Hmms... jag har inga lådor där bak. Har iof lilla ljudpaketet... /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.