|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
lite bilder också mackan? ska posta klippen när jag kör mot vetten så fort jag fått dom. |
|
|
Japp, fixar när jag kommer hem. Någon som är sugen igen denna fredag? Dvs imorgon 30/7. |
|
|
edit: Med reservation för pissväder. Vräker ju ner nu och ska bli sugväder hela helgen... |
|
|
Underbart kompressorvissel i S55an. Låter som ett flygplan. ------- //Lövet |
|
|
[IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk [IMG]Länk Vet att bilderna suger men det är bilder iaf ;) |
|
|
Japp skitväder just nu vi kanske kan styra upp något nästa vecka om vädret tillåter men jag sålde M5an igår och köpte tillbax min gamla vette ;) -------------------- Bilen Länk |
|
|
Drar upp en tråd från i sommras. Har du kvar gt-r mackyfr? Finns en utmanare till dig på våren. -------------------- Bilen Länk |
|
|
Japp den finns kvar... Ska bli kul ;) |
|
| kul m5 e39 med bi-kompressor vill utmana din gt-r ^^ | |
| Låter bra ;) Må snabbaste bilen vinna! | |
| från start har M5an ingen chans, men rullande tror jag M5an vinner.. Min M5a gick ju ganska bra mot din GT-R :) | |
| ja beror väl på sträckan också om man nu skulle köra stillastående ;) sen vet man inte heller vad mackfyr hittat på i vinter. | |
|
Jo vet M5or går stört bra, hade ju en innan som hade lite mods. Hehe nej precis det vet man inte ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.