AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.284

Någon som vet något om dessa M3 cabbarna?

Fd
269
Fd Mercafreak
Kör nu Mercedes SLK 350 /// AMG

Audi A4 2.0 Ts Avant Q
Hej
ska ut å kolla bilar idag.
T'nkte kolla in denna idag:
Länk

och även denna:
Länk

Någon som vet nått om dem som e värt å veta??

Dan Helsingborg
Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 samt Audi A4 Q 2.0 T 2007
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Den första har varit till salu bra länge (1-1,5 år) om det nu är samma ägare som inte lyckats sälja den än. Är samma bilder iaf. som förra våren.

Den andra ser man lite då och då ute i stan (Helsingborg) och vad jag kommer ihåg så brukar den vara välputsad och fin när man ser den på håll.

Lycka till med köpet / Jimmy
Den svarta ser riktigt fin ut. Den verkar även helt full sketen av utrustning. Service gjorda och helt nya däck runt om.

Han skriver även årsmodell 02. Den verkar vara sent uttagen så frågan är om det inte är en 03a.
vet inget om bilarna men den första e så himla läcker
den första har varit ute länge men tror att en individual står sig bättre när väl du ska sälja den anledningen att den är kvar än kan ju vara att han begär på tok för mkt den andra hade jag äldrig köpt pga det röda skinnet annars verkar den vettig

Og
73
Ogry
Ingen BMW för tillfället
Den första känner jag till lite grann, känner inte ägaren men han bor inet så långt ifrån där jag kommer ifrån, vill inte prata skit om någon bil på något sett. Men de gånger jag sett bilen har det gått riktigt fort, han brände upp bakdäck på ett industriområde i närheten med. Som sagt, bilarna håller ju för detta men alltid kul att veta kanske !
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.