|
|
|
|---|---|
|
hej, söker seriös , duktig rekondare sandviken,gävle området. alla tips mottages. polering och lackskydd är vad som skall göras. glad sommar | |
| GM dæckservice på søder i gævle. gammla ok/q8. grymt duktiga grabbar. | |
|
Hej, lite sent så du har kanske redan lämnat in din bil på rekond. Jag har ingen aning om hur duktig GM däck (gamla OKQ8) är däremot får jag känslan att de hör till de "företag" som bl.a. bedriver handtvätttvätt för 99 kr, de är inte seriöst om du frågar mig (eller skatteverket). Utifrån den vinkeln skulle jag nog välja mellan Gävle rekondcenter (Fjällbackens industriområde) eller JLS bilvård (närheten av Mercedes åf.). Du frågade efter en seriös rekondare, utifrån min vinkel bör en seriös yrkesman betala skatt. Lite OT kanske? Mvh Henrik. |
|
|
Tveklöst Car Clean (finns på Elektrikergatan i Gävle). Dock har de har väldigt mycket att göra så du kanske får vänta ett par veckor innan du får tid. Jag lämnade in min och är blev helt supernöjd med resultatet. Hade en del irriterande repor på huven ungefär som att någon gnussat fläckvis utan att ha tvättat bilen innan. Jag räknade med omlack men dessa repor är helt borta nu. Även förarstolens skinn fick en översyn och blev som passagerarstolens skick. Flåklypa |
|
|
Tack för tipsen. lutar åt Car Clean, svänger nog förbi nästa vecka när man börjat jobba igen å lyssnar med dom. Flåklypa, vad fick du betala för din behandling? |
|
|
Har beställt tid hos Car Clean. återkommer med resultat! |
|
|
Carclean har gjort min bil någon gång och strålande resultat... Mvh Jocke W |
|
|
Bilen hämtad .Resultatet blev strålande,super killar på Car Clean (gävle). rekomenderas starkt. |
|
| Vad fick du betala Thule? | |
|
Kalaset gick på 3750: riksdaler, inte billigast , inte dyrast, men väl investerade pengar!Bilen blir nästan som ny.Killarna kan sin sak.Har både provat ditech (Gävle) o Extreme bilvård (Gävle). Car Clean leder stort på poäng!! |
|
|
Hej Gm Däck och bilvård här,vi har inget för 99kr!? endast äldre vill bara ha avspolning och schampoo,desutom vill de alltid ha det före besiktningen :) det är till 90% som tar invändigt samtidigt.Vi har kampanj nu på lackskydd 1690 och supertvätt för 350 ord pris 550 fram till 28 februari hmp |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.