|
|
|
|---|---|
|
Fyfaan så less jag blir,precis fått ihop bilen,så är det några skitskallar som snor hjulen....stog på fyra träklossar... Fälgarna heter RH cup 9*16" ,bild finns här:Länk Bilen stog i Norrtälje.. | |
|
Borde vara skottpengar för sådant... Oerhört tråkigt. Har själv nya 17" på min bil. Hela tiden lite rädd att också drabbas. Micke |
|
|
Borde vara skottpengar för sådant... Oerhört tråkigt. Har själv nya 17" på min bil. Hela tiden lite rädd att också drabbas. Micke |
|
|
Varför skall det vara så svårt för en del att respektera andras grejor, undrar vem som snott deras hjärna? Helfet kärra Hazze, mycket sorgligt att du blivit av med hjulen. Jag hoppas de inte gjorde mer åverkan. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Hazze: först och främst så lider jag med dig men vill dels kommentera din assnygga E30 snuskigt snyggt byggt ! jag vet att frågan ställs hela tiden om det här med turbo... men hur var det för dig ? gick den igenom besiktningen med 2,7 liters turbo motorn eller sitter den inte i bilen! sälja ? |
|
|
Fruktansvärt tröstlöst och onödigt med sånna deghjärnor som inte kan hålla fingrarna i styr. Har du fler bilder och info på ditt smakfulla bygge? BMWCS # 2358 BMWCS Syd HMS |
|
|
Jag lider med dig Hazze, verkligen....men jag tycker att din bil är (var) mycket fin! Härlig paintjob, vad heter den färgen? Själv skulle jag ta jettan till jobbet igår (min sambo tog bimmern tidigare) och ser att motorhuven inte riktigt är stängd. Jag öppnar och ser att diverse komponenter, bland annat batteri, kylare (tror jag) osv.... Vem faan går in e en nästan 20-årig gammal trött jetta och stjäl gamla sura motordelar, de kan ju inte betinga nåt värde att snacka om? Däremot så kostar det ju en del slantar för mig om jag tvingas handla nytt. Dessutom vet de tydligen hur man tar sig in i motorrummet, så de tar väl de nya grejjorna när de väl är på plats också. Funderar allvarligt på att köpa en övervakningskamera av något slag och montera upp den över parkeringen. Alternativ två är att sova i buskarna med basebollträ eller något annat vapen som gör stor skada med liten ansträngning. Det sker stölder nästan nattligen i det JÄVLA gettot som jag bor i... I natt hade en kille på jobbet blivit av med sin stooora fina yacht... |
|
| wolv; var glad att bimmern klarade sig! | |
|
Exakt ! men ändå vad är det för spån som snor jetta prylar !!! speciellt när bilen är 20 år gammal... tragiskt ! |
|
| sunki: Som tur är står bimmern i garage annars hade den nog varit dissekerad för läge sen! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kan tilläga att i lokalradion igår i norra Bohuslän så hade Polisen tagit en Fälgtjuv på bar gärning:)) bärandes Fälgar från en BMW så klart. MVH Hasso |
|
Jaha nu sitter orignal hjulen på då...tack och lov så blev det inga skador på karossen iaf.. wolv: kulören kommer från Lamborghini Diablo och är orange candy pearl. Ska lägga ut lite bilder och info i galleriet om mitt bygge framöver. |
|
|
Hazze >> jag vet att frågan ställs hela tiden om det här med turbo... men hur var det för dig ? gick den igenom besiktningen med 2,7 liters turbo motorn eller sitter den inte i bilen! sälja bilen ? vad ska du ha ? |
|
|
wrat>>bilen besiktas utan turbo,är omöjligt få igenom en 320 med en GT42....:-)) sälja? nja är inte klar med den och den lär bli jäkligt dyr så lär behålla den ett tag nu,har bytt i princip allt på den.... |
|
|
Då är du less och vill ha pengar det hör ju jag det :) sälj den till mig så du kan börja på ett nytt projekt... nämen helt seriöst samma dag du vill sälja bilen hör av dig till mig ! om det blir om 2 år så får det väl bli det... MvH Göran |
|
|
Haha! ok hör av mej! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.