|
|
|
|---|---|
|
Har en hardtop till e46 som jag tänkte bli av med. Vad är ett rimligt pris för en sådan. Hittar inga på ex Blocket att jämföra med. | |
| Rimligt pris på en hardtop är ca 15 tkr. | |
|
Är på jakt efter en hardtop till min 330 cab och som en jämförelse så finns det BMW handlare i Tyskland som tar 899 € för helt nya på Ebay. Kostar iofs en del att få den hemfraktad... |
|
|
Tack för svar men skiljer ju en del i pris så man blev ju inte så mycket klokare? Ebay priserna verkar otroligt bra, synd man inte visste det när jag köpte...... |
|
|
Hörde med den lokala BMW-handlaren och de ville ha 25000 för en ny hardtop... Minns inte om den var lackad eller inte för de pengarna Vad vill du ha för din? |
|
|
Svårt men hittade nu nya på Schmiedmann så halva deras nypris borde den vara värd, trots att den har en liten repa. |
|
|
Har den varit till Uby+++? samma färg e.t.c alltså? Har du följt serviceboken till pricka eller gjort extra oljebyten imellan? (Det är väl Longlife olja & ska väl endast tidsmässigt behöva göras vartannat år?) Under vilken tid eller miltalsintervall ägde du bilen? |
|
|
Japp, silvermetallic. Följt serviceboken, köpte bilen när den gått 4100mil |
|
|
Har du kört den på vintern? Vad ska du ha för den? |
|
|
Ja, sätter ut den för 13 900:- |
|
| Jag hade en silvermetallic hardtop utannonserad och fick till slut 7500:- för den. Inklusive ställningen. | |
|
7000 bjudet |
|
| 8500 kronor kan jag tänka mig att ge för den... | |
|
9000 |
|
|
Tydligen eftertraktade, fick den såld i lördags. Tack för all input! |
|
| Gratulerar! Hur mkt fick du för den? | |
|
Är nöjd, fick 12000:- |
|
| Det är riktigt bra. Jag hade min ute på annons hur länge som helst. Gjorde nog misstaget att bara annonsera på Autopower och inte på blocket. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.