|
|
|
|---|---|
|
Ibland blir jag så jävla trött på att skruva i kompressorer, byta snurror i turbos, svetsa avgasrör, sy skinn på alla BMW's i hela världen... ...så denna sommar skall jag förverkliga en av mina drömmar och köpa en SÅN HÄR: Länk Detta är en kärra när bilar var som bäst!! Med små medel fick man fram en komfortkung!! :D | |
|
Du är bara att gratulera, en Ami med snedruta, dom är inte vanliga inte, ha så kul, det är trevligt att köra gammelbil. Mats BMW CS #5847 |
|
|
Var hittar man en sådan?!?! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
cit "Var hittar man en sådan?!?!"? Först, man bestämmer sig för att man vill ha en Ami6 eller Ami8 och åker sedan ned till Frankrike på semester. Väl där irriterar man sin hustru med att man vill besöka en massa lantgårdar efter vägen. När väl turen infinner sig så står där en Ami6 under nån gammal presenning. Åk hem ett år. Smörj bonden medelst brev. Åk till Frankrike nästa sommar för att göra affär. Innan dess, övertyga hustrun om nödvändigheten av att göra avstickare...samt att en del av semesterkassan går åt till hyrsläp o andra frakter. Done! :D (eller vi få se, andra halvan är inte genomförd än...men bilen har jag hittat) Håll tummarna för mig! Ami6 är en underbar bil! |
|
|
Bil eller inte kan man diskutera men en gammal bil är det och man får mer uppmärksamhet i en udda bil än i en supersport bil Vet eftersom jag åkt Trabbi en hel del alla vinkar och kommer fram och pratar mycket trevligt Lycka till Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.