AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
539

Följ med mej hem?

Ra
5
Raus
328i -96
Hade min Bemer inne på service idag och fick en 318i-e46 som lånebil. I extrautrustningslistan på denna så fanns det en funktion som heter Follow me home.
Vad är detta egentligen? Nån extra brudmagnet inmonterad eller vad? :)
sh
820
shu!
525i -91
hehe...kanske nå GPS grejjs ?

// Giv en olle! å gär`n rivar!
Har för mig att det är ljuset som är tänt en stund efter du har lämnat bilen för att du ska se vart du går.
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Hello Raus, en brudmagnet jo det hade ju varit nått som extrautrustning det. Men jag är rättså säker på att det är halvljuset som du kan tända efter att du stängt av och larmat bilen och som hjälper dig att hitta hem i mörkret. Detta slocknar sedan automatiskt efter en viss tid. // Jimmy

P.S: Tycker att det fungerar ganska bra med att bara köra Bimmer, som brudmagnet. Vet inte vad ni upplever?
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
HAHAHA brudmagnet... ! en lat sådan eller ? så man inte ska behöva säga det utan att det står inne i bilen nånstans eller 8D
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Japp, stämmer in med det Zodiaken sa.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
"snodd" funktion från volvo tror eller saab som nog var först? Jag kan ha fel dock.
Ra
5
Raus
328i -96
Tack för att jag fått klarhet ifrågan.
Follow me home betyder att använder helljusspaken efter det att du har parkerat bilen. DÅ tänds halvljuset och lyser upp uppfarten i ca 20-30 sekunder.
Det är väl tänkt att skrämma bovar.
Har det själv, men eftersom jag har carprot så är det meningslöst för mig iallafall.
Denna funktion har funnits på amerikanska bilar i många många år......
Men SAAB eller Volvo?? Har jag då aldrig sett med denna finess. Testade på en Cheva idag, icke. Men kan ju finnas på vissa kanske, detta var en 87:a tror jag.

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.