|
|
|
|---|---|
|
vars finns det airforce vingar till bra pris jag ska ha den på en E34 snälla vill ha svar snarast möjliga Dom 3 B:en -Bemmer,Brännvin,brudar- ----------------------- ----M-power----------- --------------------- | |
|
är det ingen som vet skulle gärna vilja ha en airforce vinge Dom 3 B:en------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----------------------- ----M-Power----------- -FtpServer-217.211.204.234- --------------------- |
|
|
tror att www.vwcustomspeed.com säljer! /jocke |
|
|
www.oka.se har sådana. ** be as free as you want ** |
|
E30poppe |
Varför i hela friden montera en "parkbänk" på kärran??? |
| Ja jag säger detsamma ?! fulare vinge får man ju leta efter... bilen måste vara så överstylad för att det ska passa med en sån där vinge och då blir det inte snyggt heller... jisses ! | |
E30poppe |
DÖDA INTE EN GO E34a!!!! De e ungefär som att sätta dit ett SAAB märke på en BMW de... Tänk över saken... |
|
men dom är ju så bra mycket bätre än dom där skit vingarna som dom mesta har Dom 3 B:en----------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power----------- Garett the best a man can get DC-Hub Ask Fore The IP FtpServer Ask Fore The IP ICQ:137785585---- The RavenRacing--- -------------------- |
|
|
Om man behöver vingen för funktionens skull kan det väl vara ok men personligen tycker jag att en BMW är snyggast utan vinge. www.malte-racing.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.