|
|
|
|---|---|
|
Köpte min 320i -01 för drygt ett år sedan och airbaglampan lyste rött. Säljaren sa att det för för att passagerarsidan är urkopplad, bilbarnstol. OK, köpte bilen av barnfamiljen till ett bra pris.. Nu har jag tänkt att få fart på airbagen igen. Med vetskap om att airbaglampan inte ska lysa om passagerarsidan är urkopplad på rätt sätt så lät jag läsa av felminnet och fyra punkter framkom, nämligen följande: 1A Sätesbelastningsavkänning BFS fram. Avbrott sätesmatta. 01 Tändkrets frontkrockkudde förarsida. För stort motstånd 06 Tändkrets sidokrockkudde hö fram. För stort motstånd. 11 Spänningsförsörjning Jag har rotat runt en hel del i bilen för att se om det är någon kontakt som är isärtagen men inte hittat någon. Dessutom visar ju avläsningen att det inte är passagerarsidan som är urkopplad. Någon med erfarenhet om detta, var ska jag börja? | |
| Sätesbelastningsavkänning är inga problem. Lagade min för 6.50 med delar från elfa. Tror det finns hur man gör under Gör-det-själv här på autopower. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.