|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Köpte mig för ett tag sen en Imolaröd 525i M-sport e39 touring! Undrar hur många här som har en imolaröd touring eller hur många som kan finnas i sverige?, känns som det är rätt ovanligt att man ser touringen i denna goa färg=) Länk Lelle BMWCS 03900 | |
|
Jag har sett en i jönköping ett par gånger för några veckor sedan. Det kanske var din iofs? :) |
|
|
Jag gillar Imola röd II skarpt. Har nog aldrig sett en touring i den färgen vad jag kan minnas. Kan nog inte höra till vanligheten men ack vad snygg den är både i sedan och touring utförande. Är riktigt svag för både E38 samt E39, enligt mitt tycke bland det snyggaste Bmw gjort. Gillar inte efterföljarna alls :( Riktigt fin bil Lelle :) Mvh/ Kermit. Min Bil-blogg. Länk |
|
|
Ja det kan nog varit min du såg deejaywasp, vi var i jönköping för några veckor sedan =) Tack Kermit e38 och e39 är riktigt fina vagnar gillade e46an skarpt med=) gillar de nya med men jag gillar e46 e38 e39ans inredning mer än i dom nyare. Lelle BMWCS 03900 |
|
| Jag har nog aldrig sätt någon häller, dock har jag en sedan i denna färg. Länk | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Såldes en mätarskuvad Imolaröd touring97-98 för ett par år sedan i södra sverige, det var nog den första jag sett. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Den var jätte fin din sedan=) har haft en imolaröd 540 sedan innan, de gör sig bra båda modellerna i den färgen. Lelle BMWCS 03900 |
|
| Jag såg en Imolaröd 540 touring på blocket för 1-2 år sedan.. | |
|
Länk! Sienna röd inte heller katt skit Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.