|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Tänkte bara kolla va era 325:or gör 0-100 på....skriv gärna | |
| 8 sek me mycke hjulspin ska prova i kväll me slicks :) | |
|
Störtlöjligt M3(RD) |
|
| 5,5 enligt g-tech... | |
|
"hippkillen" jag tycker ditt nick e störtlöjligt...!? va e de för fel på frågan vad bilarna gör 0-100 på? om du inte e intresserad av å läsa om sånt hoppa helt enkelt över den diskutionen... tönt! /Jonas |
|
|
Lilla jonas!!! Dagen kan inte vara lätt för dig!!!!! Att käna sig töntig och klen är inte lätt! Hoppas att du kan trösta dig med din M3!!! Jag skyller allt på Min vän powerkjell!!!!!! M3(RD) |
|
|
va e de för jävla svar...? /Jonas |
|
|
gammla bilen gjorde det på ca 4,5sek.. |
|
| Azkikr, Hippkillen talar sanning. Den onda ordväxlingen vill jag dock inte ta på mig :-) | |
|
sanning om vad...? ähh... whatever... skit samma... dum diskution. nedlagd för mej nu. /Jonas |
|
|
Asså..ja fattar inte varför alla klagar på att jag lägger in ett inlägg om va bilar gör 0-100 på...va e de för fel på det?? jaja...till saken! min 325:a som e helt orginal gör 0-100 på 7sek prick!! |
|
|
om nån är en tönt här så är det du Hippkillen! alla är väl inte överklass snobbar som har råd med nya M3:or.... Rak sexa det enda rätta =) Länk |
|
|
fredd:Håller me dig precis!! Hippkillen:va är de för för fel på att göra ett inlägg om va bilar gör 0-100 på??? |
|
Bmwdrivernr1 |
Själv tror jag att den lilla tönten hippkillen inte äns har en M3a,det är säkert en liten fjant som ska verka märkvärdig!!!!!Om sanningen ska fram så tror jag att han är en ägare till en Vlovlo 240:) |
| Tror också de är så som "Bmwdrivernr1" säger!!! | |
|
Han har faktiskt en blå M3 -02. J***t snygg. Själv kommer jag nog att köpa en villa eller lägenhet om jag någonsin kommer upp i de pengarna... Fast det är kul som kompis, att få titta på nära håll :-) Hazze, 4.5 sek? Vad var i så fall den gamla bilen och varför bytte du bort den? MVH Kjelle |
|
| Hippkillen kanske har en M3-02,men han behöver ju inte säga att en massa saker är töntiga,kan han ju lika bra hålla sig undan från forumet... | |
|
Nä det är sant. Fast det var ju bara ett enda sammansatt ord... Nu ödslas det en massa kraft på att kritisera det istället för att diskutera det egentliga ämnet. Jag slår ett slag för just det och hoppas att stridsyxan grävs ner... Min E30 325 gjorde 0-100 på ca 8 blanka, men då var jag ung och oerfaren så tiderna skulle säkert kunna förbättras. |
|
|
Har du rätt i,vi lägger ner de där tjafset om de där... 8 sek låter ju rätt bra...själv testa ja igår me min 325...7,2sek....blev rätt nöjd! |
|
|
LazerEye; hur får du din till 7,2? Modifieringar? den ska väl göra typ 8,3 eller? /Manray/ |
|
| Är det g-tech-tider så lägg på 10%. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.