|
|
|
|---|---|
|
Vad säger ni experter, jag är så ringrostig när det gäller annonsering så jag vet inte om jag har missat något, se och bedöm: Länk mvh Abbe. M3 E30Länk | |
|
Tycker det ser bra ut. Ett stavfel bara: "Bilen lakades om 02 eller 03" Lite fler bilder kanske då det är en riktig entusiastbil. |
|
|
Tack för synpunkten, stavning är tyvärr inte min starkast sida! :( M3 E30Länk |
|
|
Jag skulle gärna se lite mer tydlighet - spalta gärna upp informationen. Ex: Utrustning (original) Eftermarknadsutrustning Trim Dokumentation Reparation Skick m.m all denna info finns ju i annonsen men det skulle bli tydligare om du delar upp det lite mer. Lycka till med försäljningen! |
|
|
Tycker den ser bra ut. Bilen är ju välkänd i M3 E30 kretsar genom AP-bloggen. Du får nog inga problem att sälja din fina bil! Mvh Mats H |
|
|
Tjena Abbe. Vad blir det nu? Flåklypa |
|
|
En Volvo! M3 E30Länk |
|
|
Lite för mycket "troligen" och "eventuellt" för att det ska kännas riktigt seriöst; speciellt med tanke på det höga priset på bilen. (Och stavfelen borde åtgärdas, ja..) Lycka till |
|
|
Ok, då bör jag hitta rätt formulering, bilen ÄR till salu men med reservation för om den bil som jag har tänkt och köpa blir såld innan M3:an blir såld, då behåller jag M3:an. Förslag på hur jag bör formulera mig tas emot tacksamt! M3 E30Länk |
|
|
Så, nu har jag ändrat lite i annonsen och lagt till lite mer info, jag ser inte vad som är felstavat som tipsa mig gärna! M3 E30Länk |
|
|
Nu är jag extremt petig men lite tips/feedback på "felstavningar": poleringsmissöde (ej särskrivning) midsommarhelgen (ej särskrivning) fanns ett hål (2 n i fanns) ytliga är lagade. pristillägg (ej särskrivning) |
|
|
Weismüller, jag tackar ödmjukast för synpunkterna! M3 E30Länk |
|
|
Jag har uppdaterat annonsen lite, vad tycks? Länk M3 E30Länk |
|
|
Lite fler synpunkter :). Har gått igenom hela annonsen och gjort den mer clean. Mkt av det du skriver är underförstått redan på en sån här bil. " SV-såld M3 E30 i välvårdat skick. Fullständig historik. Bilen lackades om 2003 efter ett poleringsmissöde. Detta är dokumenterat. En tjock pärm med kvitto och dokumentation rörande bilen finns och medföljer bilen. -Köhler kammar och chip -Evo 3:ans undre del av luftburk -Supersprint helsystem utan katt -Nya bromsskivor fram, EBC redstuff belägg -Z3 M diffkåpa -Original 15" BBS fälgar i fint skick med R-däck Det finns en del originaldelar jag kan skicka med vid smidig affär. BBS RS fälgarna kan medfölja bilen vid pristillägg. Eventuellt behövs en ventiljustering. Priset kan diskuteras " Att du absolut inte vill ha byte behöver du inte ha där. Ger bara en otrevlig känsla som kan skrämma iväg spekulanter. Säg hellre nej till de förfrågningar som kommer på mail. Att du ev. kan backa vid affären kan också skrämma spekulanter. Ta bort annonsen direkt istället om du väljer att behålla den. Om Volvon blir såld samma dag någon vill köpa din så har du rätt ändå att backa ur. Lycka till och använd hela eller delar av mitt förslag. |
|
|
Tack för synpunkterna! Det där med Volvon var menad som en skämt med "Flåklypa"! :) Det är en BMW jag är intresserad av. M3 E30Länk |
|
|
"Eventuellt behövs en ventiljustering". Detta skulle jag ha tagit upp över telefon istället. Låter nog värre än vad det är när man skriver det i annonsen. |
|
|
Håller helt med BMW528M och koffa. "troligen har jag listan med samtliga ägare före mig kvar". Ger lite slappt intryck, leta fram listan och ta bort "troligen". Eller så hittar du inte listan och då tar du bort det stycket helt. Sen skulle jag åtminstone kolla ventiler, det gör du enkelt själv. Behöver de ställas skulle jag göra detta. Som köpare gillar jag inte heller sådant som antyder att bilen ev. inte är till salu. Vanligtvis är det bara ett dåligt försäljningstrix. Ta bort det stycket, ingen kan tvinga dig att sälja bilen ändå. Blir "Volvon" såld tar du bara bort annonsen. För dessa pengar får det inte vara för mycket om/men/eventuellt. Bilen ska vara klockren och det tror jag den enkelt kan bli. För övrigt är jag mycket nyfiken på vad du hittat istället! ;-) Lycka till med försäljningen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.