|
|
|
|---|---|
|
är det någon som vet var man kan(om det finns)kromade nackskydd till z3. har letat en längre tid men har inte lyckats med detta. | |
|
Kan det här vara någet /Dalle Länk |
|
|
Hej jag köpte dessa som "dalle Z3" länkade till på e-bay och hade monterade ett litet tag men bytte tillbaka till de svarta original. Dessa blanka bågar är av polerat rostfritt material och passningen var det inget fel på, men det är bara ett tunnväggigt material som är bockat och torde väl inte ta emot så mycket om det skulle behövas, originalbågarna är tunga och massiva och vad jag förstår står emot en räjäl smäll. Av säkerhetsskäl vågade jag inte ha mina bågar kvar utan sålde dessa, men jäkligt snyggt var det, hoppas du fått något att tänka på innan du handlar mvh Uffe/bildock |
|
|
tack dalle z3 och bildock för tippset.man får inte glömma syftet med detta skydd.jag får undersöka orginalbågarna då. |
|
|
Hittade dessa på Sweden autoligths. Länk Man kan säkert fundera över godstjocklek mm, själv kör jag UTAN bågar och har inte dött än! :-) |
|
|
har kollat med bmw och deras bågar har utgått i deras sortiment.kan även konstatera att dom bågarna som du hittat Magirus hittade måste vara samma som dalle z3 fann hos ebay.den enda skillnaden måste vara priset. |
|
|
mannen 47 om du ändå vill ha dessa bågar, försök på tyska e-bay, jag betalade strax under 1000-lappen för mina med frakt. Jag trodde du hade originalbågarna på din bil och ville byta ut dessa, kolla annars att du har infästningar för bågar, har läst här på tidigare inlägg att komplettering kan behövas om bilen inte är utrustad för det, jag är inte säker men ha detta också i åtanke så du inte står där och inte kan få fast bågarna mvh Uffe/bildock |
|
|
Ja då kom dom efterlängtande polerade nackskydden som jag köpte på ebay från L A.Nu återstår lite finlir med håltagning som måste vara exakt misstänker jag.Är det någon som har gjort detta ingrepp på sin z3 här på forumet.vore tacksam för lite tipps. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.