|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vilka har tänkt sig att dyka upp med sina E31ér på knutstorp den 14/8? vore roligt om ni skrev det har så att vi kan muta in ett område där vi kan samlas. 1. Per | |
|
Inte för jag har just en sån BMW men vart hittar man nått program för dagarna? Var inne på knutsorps hemsida men där står bara BMW träff 25 år typ.. Nån som vet nått mer.. Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 samt Audi A4 Q 2.0 T 2007 |
|
|
Fd Mercafreak: På BMWCS hemsida: Länk Där finns en PDF med info! ( Länk ) Mvh Patrik ___ B M W |
|
|
Jag ska dit, men inte i en e31 dock.. Någon som ska glida från dalarna eller i närheten av avesta kanske? Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Du kan lägga till mig på listan, åker redan på fredgen. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Jag är inte medlem i klubben men tänkte åka dit å kolal lite. Vad kostar inträdet för att gå in bara?? Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 samt Audi A4 Q 2.0 T 2007 |
|
|
Det var väl gratis att gå in, eller fattade jag fel? Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Att gå in på området är helt gratis. Att köra in med bilen på området kräver medlemskap i BMWCS. Medlemskap kan lösas på plats. Mvh Johan Ordförande BMWCS |
|
|
Då hade jag fattat rätt. check! Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.