|
|
|
|---|---|
| Vad tror ni är fel? :S Länk | |
| Skulle tippa att ljudet har att göra med bromsarna bak | |
| svårt att tro då det slår i hela bilen känns som hela bakvagnen flyttar sig :P | |
|
Brusten subframe? Sök på det. En klassisk sjukdom på 328i. Länk Länk |
|
| Borde det inte vara så hela tiden? Kommer bara ibland, och håller i sej i ca 2 minuter sen slutar det.. | |
|
Handbromsen som havererat/håller på att haverera? Borde isf ändras i ljudet om du drar den 1 el. 2 hack. Mvh Patrik ___ B M W |
|
| Är det lamelldiffbroms på den? Låter det bara när du svänger eller även när du kör rakt? | |
|
Jag tror att du burnar för mycket!! Troligtvis bakisen!! Klabbarparn |
|
|
Min E46a som bakvagnsfästen sprack på när jag åkte till BMW för att få det på goodwill, första frågan de ställde var, "har du burnat alldeles för många gånger?" :) Men som alla redan vet, spruckna bakvagnsfästen förekom på tidiga E46or. Från 98-till de senare 99orna hade problem med det även på min E46. Det som jag hör på din låter mer som att handbromsen tar i. Med spruckna bakvagnsfösten bilen ålar sig och blir otrolig spårig så fort du kommer över 90 km/h. |
|
|
Det är lätt att få reda på, det är bara att fortsätta att burna så gå den nog riktigt i sönder. |
|
|
Ah, de e lugnt. Ta av bromskivorna bak och kolla handbromsbackarna så hittar du svaret! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.