|
|
|
|---|---|
|
Det brukar vara några trogna BMW-ägare på plats men det skulle vara kul med några fler! =) Denna träff kallas "Tisdagsträffen" och brukar samla många fina bilar, både nya och gamla. MVH Michael | |
| Var i Lödde brukar ni träffas? Är det varje tisdag nu under sommarmånaderna? | |
|
Det är vid vikingabyn. Om man kör från Lödde mot Kävlinge så ligger det på höger sida. Jag kommer inte att närvara förrän i augusti eftersom min semster är slut nu. Jag har två veckor till (v33 och v34) och då skall jag vara med igen. =). Mvh Michael |
|
|
Vilka tider gäller? Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
| Spännande. Vad gör man där då? | |
|
Träffarna är varje tisdag från maj t o m augusti (osäker på när sista träffen är) och dom börjar kl 18. Det är allt från T-Fordar till nästintill nya Ferrari och Aston Martin som dyker upp. Vissa märkesklubbar som Miata och Jaguar brukar ha bra uppslutning medan antalet BMW tyvärr brukar vara lite få. Michaels Alpina syns då och så sen brukar det vara någon 850 och ett par Z-bilar. När jag hade min M5:a så fick den följa med ibland. Svårt att uppskatta antalet fordon som kommer men är vädret fint så är det säkert en 4-500 bilar och uppåt 1000 motorcyklar. Brukar även vara en handfull flygplan som landar på området. Som motorintresserad är det väl värt ett besök. Själv bor jag på gångavstånd och då båda barnen gillar att gå dit så blir det oftast där man spenderar en timme eller två på tisdagskvällarna under sommaren. Har skrivit och lagt upp bilder från dessa träffar i min blogg Länk Kolla maj-aug 2007, 2008 och 2009 ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.