|
|
|
|---|---|
|
Är detta något sorts skämt eller vad skall man tro? Dubbla marknadsvärdet bara för att den är tillverkad 2000-07 samt har personlig regplåt... Länk Vad jag vet så har det väl aldrig funnits någon 323 Cab med i någon Bondfilm /Rickard | |
|
Känns som ett dårligt forsök att få mer betalt för sin E46. Hade det varit i England, så hade det säkert funkat, där betalar man ju stora pengar för speciella nummerplåtar. Du har rätt, det har aldrig varit med nån E46 cab i någon Bond-film. |
|
|
Annonsen är "löjlig" och priset helt fel. Det finns andra fina e46 cabar till salu. Varje seriös köpare med "koll" letar vidare. E |
|
|
Bilen säljs av ett James Bond fan av stora mått med museum och hemsida mm. Han är väl något av en lokal kändis i Nybro som även figurerat i något TV-program. Och leker man med siffror som han gjort kan man ju få ihop även en SAAB till en James Bond bil och alltid lurar det någon. Däremot tycker jag som BMW och James Bond Fan att det är synd att han tramsar till en vanlig E46:a på det här viset för att få det till ngt JB liknande. Med ett rent skrattretande pris dessutom. Det har funnits 3 BMW i James Bond, Z3,E38 o Z8 allt annat är trams. |
|
|
Vilken pajas. Kopplingen till JB känns tämligen långsökt och mycket krystad. Priset är bara löjligt. Strax under hälften hade jag kunnat tänka mig att betala. Gillar man JB är det väl en vanlig Z3 i rätt färg man söker? |
|
|
Ja, herregud... /Magnus, BMW CS # 07317 Bostongurkan: Länk |
|
|
Han äger oxå en ljusblå Z3-96... DEN bilen hävdar han är den från första Pierce Brosnan filmen GoldenEye.. Isåfall kan man ju tänka sig att den skulle varit värd endel.. Nummerplåten är ju personlig och lär väl ändå inte följa med bilen?! Mvh Peter |
|
|
Den filmen spelades in innan Z3 hade premiär i Sverige så chansen att hans svensksålda bil skulle ha varit med i filmen finns inte! Han försöker förvanska historien för att tjäna några kronor! Pinsamt för honom själv även om det kanske lyckas till viss del! |
|
|
Det är ändå ett rött manuellt ex. Han kanske får 250 till slut ;-) Mvh Philip |
|
|
Mats: Hur vet du att hans atlanta blå Z3 är svensksåld?! Han skriver på hemsidan att det ÄR originalbilen... Det borde ju gå att kolla upp efter ett besök i nybro:-) Mvh Peter |
|
| Pedsdan, det står på hemsidan att den är svensksåld. | |
|
Hum... om det är samma kille som var med i Svenska dagbladets artikelserie om namnbyte i vintras, är han mer än ett fan. Han har bytt namn till James Bond och fått det godkänt. Vilka idoler har ni... Gr8ride |
|
| Undrar var strålkastarspolningen tog vägen på den som var med i filmen och hans bil? | |
|
Dubilidu: Klockren iakttagelse!! |
|
|
Efter lite eget detektivarbete så kan man lätt konstatera att andra detaljer skiljer på bilarna, tex har Bondbilen dimljus fram! Verkar förövrigt va nån US-version kanske? Örk, tänk om han bluffar... Mvh Peter |
|
| Vilket psykfall. | |
|
Det stämmer nog att bilen i filmen är en USA-modell. Den lilla snutten, som Z3.an var med i, har jag för mig var inspelat på Bahamas. |
|
|
Denna tråden har blivit så spännande så jag blir lös i magen! Det finns fler Agenter än 007:-) Men vad tänker mannen med ? Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.