|
|
|
|---|---|
|
Går i bilköpar tankar och stor imellan en Audi RS4 eller en Bmw M5. Tror skatt samt försäkring är rätt lika.. Vad skulle ni göra Eller skiter i allt och cycklar i stället?? | |
zcooter |
Smaken är som baken. Men det beror väl på årsmodell och eller storlek Vill du ha en bakhjulsdriven eller en Quattro- driven. Ställ samma fråga i ett Audi forum, nordic uhr eller vad det kan heta Jag är stormförtjust i min M5 om än en e34, men den har en motorkaraktär av sällan skådat slag. Tycker ju jag då |
|
Är det RS4 B7 mot M5 E60 är valet enkelt, RS4. Medan är det RS4 B5 mot M5 E39 blir det M5. E34 passar bäst att jämföra med RS2 B4. Stephan |
|
Cartéen |
Är även jag lite sugen på en M5 E60 alt RS4 B7 men ej kört någon av dem. Fler tips och erfarenheter är välkommet! |
BCR |
Valet mellan M5 mot RS4 känns lite udda. Som att åka till kennelklubben och be om att få titta på en schäfer eller en foxterrier... Rimligtvis borde M5 matchas mot RS6 som är i samma storlek och i ungefär samma prissegment. Vänta istället på den här skönheten, dyker upp till hösten: Länk /Håkan - BMW är roligast på två hjul - |
|
Jag hade kört på M5 e60 alla dagar i veckan. RS4.an känns inte alls så speciell i mina ögon när jag sett dem på gatan. Inte som dem äldre modellerna. Men smaken är väl som baken. Motorn i M5.an är ju i hästlängd råare dessutom. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.