|
|
|
|---|---|
|
Jag har haft lite alternativa funderingar på om jag inte blir av med min kärra, vad jag skulle kunna göra med den.. Se länk Länk Alternativ 1: Göra den till en ratmobil i rockabillystuk.. Svartmatt garagelack och lite tillbehör.. Alternativ 2: Göra den till en skräckisbil a la zombiestuk aka draculaåk.. Mattsvart garagelack eller rollad? och lite hängande småskelett o lite döskallar o annat inne i bilen.. D:) Alternativ 3: Göra den till en terroristbil a la Bader Meinhof Wagen.. garagelack eller rollad? röd eller svart..?? Samt bokstäver på bakluckan BADER MEINHOF WAGEN 2a alternativet känns närmast till hands och om två år kan jag använda bilen till backtävlingar också för 30 år gamla bilar.. Det behövs nytt avgassystem på den nu eller rättare sagt att jag skruvar ihop en tre eller fyratumssats från biltema D:) Sen var det om jag ska skaffa en beg motorhuv innan lack då.. samt ett nytt relä till torpedväggen (det som har med ström från batteriet o start av motorn o göra) Kallstartrelä behöver jag nog inte köpa om jag inte använder den i vinter.. Vad har medlemmerna för prejudiktiva inlägg att sticka in med då..?!? D:) | |
| hmmm...e23 cab kanske?:) | |
| Håller med, en cab vore kul. | |
|
Så vad blir det för roligt med den? För 7.200kr får du nog aldrig.. för mycket å fixa för den pengen. |
|
|
Lacka den grön-vit som tyska polisen och skriv polizei på sidorna, det ser rätt kul ut! /Mats J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.