|
|
|
|---|---|
|
Har funderat på att annonsera min "oanvända" Bmw 325-MTech II -89 Bilen är i ett extrem bra skick och har aldrig gått på en grusväg eller ett vått väglag. Den är fullstämplad i serviceboken sen ny, inspektion 2 gjordes i sommras då alla vätskor i hela bilen byttes samt ventiljustering. Bilen har aldrig lackats om och är som ny även invändigt. Två tidigare ägare som skött bilen super extremt, som även jag gjort. Gått max ett par hundra mil de senaste åren. 4dr, stora MTech II paketet med stora diffen mer info för hjälp till värdering kommer. Bilen är entusiastförsäkrad och är i ett extremt skick, vilket gör att bilen inte kommer att säljas för billigt. Bilen hör hemma på museum eller till bmwentusiast. Är tacksam för seriösa svar. Mvh | |
Roffa1 |
Jag fick 55.000:- för min M-Tech II med 17000 mil på mätaren. (aldrig vinterkörd) Tippar att du kan få ut omkring: 60-80.000:- Du måste dock ha turen att hitta exakt rätt köpare. Vore mkt intressant att få se bilen, har du möjligen en länk till Garaget.org |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.