AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
444

Va less man blir när folk inte kan göra något riktigt på en gång!

Mr
52
Mr_pucko
325ix -88
Tjabba!
jo jag såg att min frontplåt (den där lilla läpen som sticker ut direkt ovan för stötfångaren) var lite sne kollade närmare och tänkte det där fixar jag till med några lätta hammar slag! Tänkt och gjort så till min förvåning så lossnar det stora bitar spackel därifrån *suck*

Så den lilla "läppen" är kanska duktigt sne så jag tänkte köpa nytt och fixa det riktigt den här gången! Men jag vet inte vad just den plåtbiten kallas och riktigt hur det sitter ihop så om någon trevlig person som skruvat med det här förr kunde dela med sig lite info om vad jag ska beställa så blir jag jätte glad!

Hittade den här sidan
Länk
med plåtdelar fina priser! Hoppas det är bra passform men vad ska jag beställa om jag vill ha med den där lilla läppen ovanför stötfångaren ??

Ska det vara inv frontplåt också eller?
Eller är det frontplåt mittre,frontplåt nedre??

Kom gärna med förslag och frågor!

shit happens!
.. hmm. Kan det också kallas sandplåt? Jag bytte på min E21 för länge sen den plåten som sitter bakom stötfångaren och som sträcker sig från grillen och ända ner. Den plåtbiten kallades så iaf.

BMWCS # 2358
BMWCS Syd
HMS
Mr
52
Mr_pucko
325ix -88
jo men va heter den på hemsidorna som säljer dom som te.x länken jag skrev! kollar man på motornord så finns det 2st att välja på???

Tack för att nån visar intresse!

shit happens!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.