|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
jeje88: USB och stora HiFi-paketet är ett måste för mig. Jag har bokat en Imperialblå 520d F11 Touring med följande utrustning: - 18" 328-fälgar. Eller 237, bilen ser väldigt klassisk ut med dem. - Comfort - Skinn - Sportstol - Sportläderratt - Avblbar innerbackspegel - HiFi professional - USB - Sportautomat - Dynamiska dämpare - Tonade rutor - Alurails Bilen blir en leasing och jag prioriterar min egen komfort framför restvärdet. |
|
|
För min del då; Måsten: -Fällbart baksäte (F10) -M-paket -Hifi prof -USB extra +: -ev metallic -19" till M-pak -comfortpkt (inkluderar/istället för fällbart säte) -ambient light -värme i ratt (om det går med M-ratt) -värmerefl vindruta -larm fabriksmonterat (ja, jag slipper helst stressade eftermarknadsinstallatörer som skruvar i en ny bil) |
|
|
Sådär ja! Nu har jag lagt till M-paket på min bil=) Känns riktigt bra! |
|
|
jeje88: Bra att det löste sig med M-paketet! Kommer att bli en jättefin bil. När får du den levererad, i början av oktober? |
|
|
RE: Säljaren var inte säker men den skulle eventuellt inte bli försenad då F10an redan görs. |
|
| Går det att kombinera Tasmangrön med M-paketet? Tror inte det. | |
| alexanderl: M-paketet kommer att vara tillgängligt i 7 färger. Oklart vilka men det täcker väl in de flesta färgerna. Tasmangrön tillhör inte mina favoriter dock. | |
|
alexanderl: Helt rätt! tasmangrön finns inte, Så min bil blev vit! SUMMA SUMARUM: Utrustning, paket 337 M Sportpaket 53 000 481 Sportstolar 4MR Interiörlist Aluminium Hexagon 704 M Sportchassi 710 M Lädersportratt 715 M Aerodynamikpaket 760 Individual Högglans Shadowline 775 Individual Anthracit innertak ZRS Comfort 21 900 465 Fällbara ryggstöd 508 Park Distance Control (PDC) Bak och fram 522 Xenonljus 534 Klimatautomatik Utrustning, fabriksmonterad 1CA Emissionskod 1CB AG Kod 2TB Automatisk sportväxellåda med Steptronic 25 000 320 Ej Modellbeteckning 5DP Park Assist 5 900 609 Navigationssystem Professional 28 400 6S4 Svensk språkversion 6UH Traffic Information. |
|
| jej88: Fin spec. Men jag hade inte klarat mig utan Hifi-paketet. Standardhögtalarna låter inget vidare. | |
| Vad landade du på? 460'' ? | |
|
Slutpris, 435.000 inkl rabatter och moms! |
|
|
Grattis jeje 88 till en fin bil med en bra spec. Leveransdatum? //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Prel V 39 blir det nu. | |
|
Gott:) hoppas att det inte drar ut på tiden. Jag ska snacka med min säljare i morgon och försöka lägga in en preliminär order. Har inte riktigt bestämt mig om det blir en 535d eller 550, måste försöka få tag i en 550 och testa om det är något att ha:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Grattis Jeje till en fin bil. Du blir säkert jättenöjd. Skönt du tog vit också och inte grön :-) Det låter som du fick bra rabatt, hur många procent? var köpte du bilen? Stefan: låter häftigt med en 550 F10, hade en 550 E61 och den gick som ett spjut :-) |
|
|
Trevlig spec! (som sagt, ljudet kanske) privat eller företagsbil? |
|
| Håller med om ljudet, jag har HiFi och det låter verkligen bra, finns ju även då equalizer. Man behöver inte mera än HiFi professional om man inte är en riktig ljudb_g. Jag är kräsen när det gäller ljud men HiFi låter kanon i F10. | |
|
Jeje, trevlig spec, din bil kommer bli ritkigt snygg. Men håller samtidigt med övriga forumister, lägg till Hifi prof, räcker inte budgeten till så ta bort parkassist som känns onödig? Ångrar själv också att jag inte valde comfort acess till min F10. |
|
|
Jag hade keyless-go på den Lexus IS250 jag hade tidigare, och det är en av de få saker jag saknar med den bilen (trots att 325:an jag har nu är betydligt äldre är den överlägsen i det mesta). Jag skulle personligen aldrig köpa en ny (eller nyare beg.) bil utan keyless-go, eller comfort acess eller vad det må heta. För mig är avsaknaden av det en showstopper, så bekvämt och beroendeframkallande är det faktiskt. |
|
| 6UH Traffic Information är det Head up historien eller? samt hur står sig hifi-paketet mot harman kardon? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.