|
|
|
|---|---|
|
citat från 201m.com "Japp då var det dags...... på söndag kl 15.00 kör vi tidkortskörning på hemmaplan (Hällekis), som vanligt är det 201 meter som gäller och publiken parkerar nedanför järnvägen...! Hoppas nu att det blir finnt väder och många som kör.... SÖNDAG DEN 30/6 KLOCKAN 15.00" /Kilander "I live my life a quarter mile at the time" | |
|
Tjenare. Vart ligger Hällekis? =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| ja vart ligger hällekis | |
MIRRE75 |
Gå in på Länk och sök!! -Hellre gammal,risig och betald, än ny........- o/______\o OO=00=OO []¤-==-¤[] |
|
eftersom du är en sån datahacker & viste vart man ska söka så kunde väl du talat om vart hällekis ligger så slipper vi andra leta smidigt va ??????????????????????????? |
|
|
ligger på en höft sådär runt kinnekulle ring kan man säga... |
|
| <A HRef="Länk från Stockholm</A> | |
|
det ligger på baksidan av kinnekulle ut mot vänern, är det någon som kommer dit? /Kilander "I live my life a quarter mile at the time" |
|
|
Tjenare igen. Faktiskt så trodde jag att Hällekis var ett "smeknamn" för nåt annat ställe. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tjenare!!! Kilander: Jag kommer... ska du dit med din 338tic?? Är den klar än?? Du får gärna bjuda på en åktur i såna fall!!! Jag har en grön e36 coupé!! Mvh //Hebbe |
|
|
vet imte om jag ska dit, beror på vädret och om tid finns. måste faan skruva med bilen varje sekund om den ska bli klar till Mantorp. /Kilander "I live my life a quarter mile at the time" |
|
|
Ok!!! Låter stressigt.. Vilket datum är mantorp? Bara till att hoppas att det blir bra väder då!=) Är det mycket kvar att göra med bilen? eller är det bara finlir kvar? Ha D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.