|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har en 740i -95. Och håller på å uppgraderar från mk1 navi till mk4. Men som jag har förstått så är det inte plug n play. behöver en annan kabel. För det såg ut som vanliga ISO kontakter + en annan kabel som satt till min mk1. Stämmer dessa nummer? 61126915134 Står connection lead på realoem, men det är till E39. Passar den E38 också? Å är det för att konvertertera ifr iso till det som är till mk4? Å en annan grej. Jag läste här på forumet att jag kunde koppla den på kablarna som går till tv modulen. Jag gjorde det, å den verkade funka bra. Menyer å allt, anslöt dock inte antenn kablen då jag inte lirkat fram den ännu. Men ja läste sedan efteråt att det är mk3-4an går till helvete om man inte väntar minst 1 minut efter att tändningen slagits av innan man lyfter batteripolen lr kontakten till mk4an. Detta visste inte jag, utan tog bort kontakten så fort jag sett att den funka, å så fort jag slagit av tändningen. I fear the worst. ÄR det definitivt att mk4an verkligen går sönder av detta? Den kostade ändå en hel del :( Uppskattar verkligen svar :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.