|
|
|
|---|---|
| Visst är det lika grymt varenda gång bilen spinner hejdlöst när man varvar 8000 varv och slänger i 2an :) | |
|
Hahah, håller med! Men jag tror bilen får stå still idag, och imorgon också ;) /Jonas |
|
|
Har faktiskt ägt min i 3 år och med heder o samvete aldrig varvat över 6000. Ha en skön midsommar |
|
| Skorpionen; Varför? | |
| Antagligen för att motorn ska hålla längre än 15000 mil. | |
| Aha, det måste jag ha missat. | |
| 90 på ettans växel hur sjukt som helst .. | |
|
Visst, man har en bil som klarar 8000 men behovet finns inte att varva ut. Motorn lär ju inte tycka sämre om det heller. Vetskapen att man kör ifrån i princip allt räcker långt. |
|
|
Skorpionen: Det var bland det roligaste jag läst under hela min tid på AP. Tur att det finns människor som du i vårt avlånga land. Du har antagligen kvar plasten på mobiltelefonen i flera veckor efter att du köpt en ny? Åk före du så väntar jag på dig där. |
|
|
HA HA HA... maletjick du är ganska nära! som man känner sig själv känner man andra.. HA HA HA |
|
| Hahaha så jävla klockrent. Att skorpionen har kvar plasten på sin telefon stämmer perfekt. Det har jag belägg för :-) | |
|
Tack Broder, men skall vi nu vara helt ärliga så har ju inte jag det längre utan det har smittat av sig på andra i våran familj ! Jag går inte närmare in på vem, men en sak kan jag säga och det är att alla i våran familj har ju sina egenheter som jag inte kommer ta upp på ett forum! |
|
| M3an kan ju även ägas för den fina designens skull :) | |
| Haha jag tog inte upp något :-) Maletjick har ett sjätte sinne. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.