|
|
|
|---|---|
|
Jag har märkt att jag, varje gång jag möter eller hamnar bredvid en annan M-bil, att jag vill hälsa på något sätt. Och man får alltid en glad hälsning tillbaka. Lite fånigt, men det känns som man är lite med i någon sorts klubb. Tycker bara att det är roligt, och undrar om ni känner likadant. :) | |
| Jag hälsar bara på 2,5 o neråt.... ;) Visst är det roligt dom gångerna man haft någon mer speciell bil. Samhörighet i det tysta. | |
|
Bapelsin: Håller med! |
|
|
Jag hälsar alltid när jag ser en Z3 eller Z4 oavsett motorstorlek!!Lite larvigt om jag inte skulle hälsa på dom med mindre motorer!! Klabbarparn |
|
|
"Lite fånigt, men det känns som man är lite med i någon sorts klubb." Ja, klubben för inbördes beundran ;-) ///M ägare som är otrevlig och inte hälsar på alla M-bilar. :) |
|
| Blir lite som när man kör båge o morsar när man möts ute på vägen eller vid nåt fikaställe! :) Trevligt inslag tycker ja! :) | |
| Klart man ska:) | |
|
Åker M3, är inte spåkkunnig nog att hälsa på alla komprades där ute. Men trevlig tanke. |
|
|
Kula att höra hur ni ser på saken. Häromdagen såg jag en vansinnigt fin oxfordgrön M3 E46 med Zimt-läder på Kungsholmen. Då ville jag stanna och snacka, men sansade mig. :) I vanligt fall brukar jag nöja mig med en helljusblinkning eller typ en tumme upp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.