|
|
|
|---|---|
|
Har min 530 ute på Blocket Länk Hyfsad respons på annonsen, men inte så många seriösa intressenter. Jag tar gärna emot tips om hur jag kan förbättra annonsens utformning. Prismässigt tycker jag inte jag ligger helt fel, finns ingen billigare 530 M-Sport under 25000 mil. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre | |
|
Lägg in fler bilder i annonsen. Även om du anger länk till andra bilder så ger det ett bättre intryck att ha dom lätt tillgängliga direkt i annonsen. Det verkar finnas ett glapp i servicehistoriken. Om det inte stämmer så behöver du förtydliga det. Priset. Du får nog räkna med att sänka det ca 10 kkr innan något seriöst napp dyker upp. |
|
| Håller med flera bilder direkt i annonsen och nya bilder dom du har är nästan 1 år gamla. Har den vinterdäck så bör du nämna det. | |
| Visa regnummer är inte fel. | |
| Det är bättre om du gömmer regskylten än redigerar dit ett falskt reg nummer... | |
| Blir sååååå j*vla trött på de som döljer reg nr, till vilken nytta?? Det är ändå bland det första alla frågar om för att kunna kolla historik mm. Låter man folk göra det innan de ringer slipper man ju många onödiga samtal från folk som ändå inte är intresserade. Dessutom håll er till sanningen och berätta om det finns fel, man blir bara förbannad om man får reda på saker först då man är på plats och kanske kört 10 mil, inte stor chans att man köper då. Trevlig sommar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.