|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har en 525 e39 2002 med aluliknande interiörlister som inte är så fina som jag önskar. Ser ut som intorkat remgörningsmedel/vatten på dem. Så jag undrar hur jag gör rent dessa på bästa sätt utan att skada/repa dem. Antar att man inte kan ha alltför starka medel på dessa lister... Vänligen Martin | |
| Jag körde en fuktad mikrofiberduk på mina, blev hur bra som helst. | |
|
Jag har försökt med det men de fläckar som finns vill inte försvinna. Det är alltså torrfläckar som syns... Jag irriterar mig på det... Blöter man listerna syns inte tirrfläckarna men så fort listerna är torra så framträder fläckarna igen. Martin |
|
| Märkligt för det fenomenet får inte jag och jag har ju exakt samma lister. Dock är trasan bara märkbart fuktig, nästan torr så det lämnar inga vattenspår utan blir rent och fint direkt. | |
|
Det är alltså fläckar som finns sen jag köpte bilen... Tidigare ägare har antagligen använt nåt rengörinsmedel av något slag som inte var så bra...har haft bilen en månad cirka.. Martin |
|
| Jag skulle prova Ajax fönsterputs och en mjuk svamp. Funkar på det mesta. | |
|
SAmma problem, förra ägaren måste använt något medel som inte passa till listerna, har provat allt tror jag, ajax, fönsterputs, mirakeltrasa, diskmedel, vax, men fläckigheten kommer tillbaka när listen torkar....?????? Jävligt irriterarande, ser inte snyggt ut......... |
|
| hade samma problen med mina.prova spolarvätska det gjorde jag blev hur bra som hällst | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.