|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter nya fälgar till min E46:a. Har snöat in mig på original Dubbeleker M135 18". Men så ska jag sälja mina 19" splitfälgar med nästan nya däck. Så vad kan de vara värda? 235x35x19 Sunny SN3970' Bilder finns nedan: Länk Kan ett byte mot 18" M135 med bra däck vara ett bra alternativ? /LuA | |
|
Ingen som har någon idé? Eller är kanske rent av sugen på att byta? //LuA |
|
| Vad är det för märke på fälgarna? Kvalitetsfälgar eller budgetfälgar gör ju stor skillnad på värdet. Sunnydäck drar ner värdet rejält jämfört med om det hade varit "riktiga" däck på. | |
| De är replika men i fint skick... Givetvis hade väl värdet varit högre om det varit riktiga kvalitetsdäck men vad tror ni?... | |
| 7-9" | |
| Bättre begagnade 19tums hjul är ju inte direkt nån bristvara och med tanke på att en hyfsad uppsättning nya budgethjul kan hittas för runt 9000 kr så tror jag nog att du får vara glad om du får ca 6000 kr för dina fälgar. | |
| GE: Nya split-fälgar hittar du inte för 9" inkl däck, fusksplit får man tag i nya kring 9-10" inkl frakt. | |
| Jag har inte heller påstått att man kan köpa nya splitfälgar med däck för 9000 kr, har inte ens kollat om TS fälgar är äkta eller fusksplitt. Tror inte heller att den som köper begagnade 19" fälgar med sunnydäck på bryr sig om ifall det är äkta eller fusksplit. En replikafälg av okänd kvalité skulle jag snarare se som ett minus om det är en riktig splitfälg. Men det är min åsikt, den som vill får gärna tycka annat. | |
|
Tack för era inputs! Vad tror ni man kan få ge för 18" M135 Dubbel eker med bra däck? /LuA |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.