|
|
|
|---|---|
|
Hej alla, JAg vill taka för alla råd och tips som jag fått av många här. Alltifrån att besluta mig för att köpa bilen i Tyskland till vilka modifieringar jag valt att göra. Idag applicerades de sista större investeringarna för att få 330:n att se och kännas lite roligare. Jag hade en omröstning på forumet ang hjulpaket och tillslut vann M3-rerplican mitt hjärta. Det var nog ungefär vad en knapp majoritet av er tyckte. Efter massa strul med beställning och leverans så anlände de idag och äntligen rullar jag på 19":are. I eftermiddags så åkte även programvaran från Evolve in i bilen........jag säger bara :)) Mkt nöjd med första testet. Sedan några veckor så har jag monterat blackline-bakljus och performence njurar. Så här blev det iaf optiskt: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Återigen tack för alla tips och råd! M.v.h. GenLee Ps: Jag vet att ET blev lite feg bak men det får duga över sommaren:) | |
|
Snyggt;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
Buspelle |
Mycket snyggt och smakfullt. |
Roffa1 |
Bilen ser mkt välskött och fin ut. Men dessa gamla uttjatade M3 fälgar förtar hela helhetsbilden. Det ser ut som en dålig blandning/mix av E46-E9X. (Sorry) Köp en sats med fräcka E9X originalfälgar Typ: stjärneker 230 då kommer bilen mer till sin rätt. Se ej detta som någon kritik, jag försöker bara vara ärlig. |
|
Tack för kommentarerna. Nej Roffa din kritik är mkt välkommen och jag vet att fler forummed. hellre sett bilen med en sådan fälglösning. Jag kan faktiskt till viss del hålla med. Om man inte kan ta ris utan bara ros när man lägger upp bilder så ska man låta bli och leva i sin egna lyckorusbubbla Dock så tycker jag M3-fälgen gör sig mkt bra till shadowline, blacklinebakljus, och performence-njurarna. Det var det som gjorde att jag valde dem i slutändan. Resultatet är jag mkt nöjd med men smaken är som den uttjatade baken:) M.v.h. GenLee |
|
| Snyggt!! Jag tycker bilen ser riktigt frän ut och M3 fälgarna ser bra ut. Man ska inte välja bort fälgarna för att dom e för vanliga. Var du nöjd över din bil istallet. | |
|
Jag tycker fälgarna passar perfekt ihop med blacklinekombinationen. Rätt val. Däremot är bilen i stort för mörk för min smak, jag hade föredragit kromlister (blåa nyanser är nog det som allra bäst lyfter fram krom), men alla är vi olika :) |
|
|
Tycker det ser riktigt bra ut! Fälgarna funkar kanon till bilen IMO. Var det 17" på innan? Upplever du stor försämring av komfort (stötighet/ljudnivå etc) med 19"? |
|
| snyggt och stilrent | |
| Håller med mycket snygg och stilrent.. | |
|
Snyggt! MVH Christofer |
|
|
Mucho snyggt! BMW M-POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.