AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.508

Bilder på GenLee:s 330d e91. För er inspiratörer och nyfikna!

Ge
70
GenLee
BMW 330d Touring -06
Hej alla,

JAg vill taka för alla råd och tips som jag fått av många här. Alltifrån att besluta mig för att köpa bilen i Tyskland till vilka modifieringar jag valt att göra. Idag applicerades de sista större investeringarna för att få 330:n att se och kännas lite roligare.

Jag hade en omröstning på forumet ang hjulpaket och tillslut vann M3-rerplican mitt hjärta. Det var nog ungefär vad en knapp majoritet av er tyckte. Efter massa strul med beställning och leverans så anlände de idag och äntligen rullar jag på 19":are.
I eftermiddags så åkte även programvaran från Evolve in i bilen........jag säger bara :)) Mkt nöjd med första testet.
Sedan några veckor så har jag monterat blackline-bakljus och performence njurar.

Så här blev det iaf optiskt:
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Återigen tack för alla tips och råd!

M.v.h.
GenLee

Ps: Jag vet att ET blev lite feg bak men det får duga över sommaren:)

Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Snyggt;)

//Stefan

Mina bilar:Länk
Buspelle
Mycket snyggt och smakfullt.
Roffa1
Bilen ser mkt välskött och fin ut. Men dessa gamla uttjatade M3 fälgar förtar hela helhetsbilden. Det ser ut som en dålig blandning/mix av E46-E9X. (Sorry)

Köp en sats med fräcka E9X originalfälgar Typ: stjärneker 230 då kommer bilen mer till sin rätt. Se ej detta som någon kritik, jag försöker bara vara ärlig.
Ge
70
GenLee
BMW 330d Touring -06
Tack för kommentarerna.

Nej Roffa din kritik är mkt välkommen och jag vet att fler forummed. hellre sett bilen med en sådan fälglösning. Jag kan faktiskt till viss del hålla med.
Om man inte kan ta ris utan bara ros när man lägger upp bilder så ska man låta bli och leva i sin egna lyckorusbubbla

Dock så tycker jag M3-fälgen gör sig mkt bra till shadowline, blacklinebakljus, och performence-njurarna.
Det var det som gjorde att jag valde dem i slutändan. Resultatet är jag mkt nöjd med men smaken är som den uttjatade baken:)

M.v.h.
GenLee
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
Snyggt!! Jag tycker bilen ser riktigt frän ut och M3 fälgarna ser bra ut. Man ska inte välja bort fälgarna för att dom e för vanliga. Var du nöjd över din bil istallet.
Jo
385
Jonas T
E61 535d M-sport
Jag tycker fälgarna passar perfekt ihop med blacklinekombinationen. Rätt val.
Däremot är bilen i stort för mörk för min smak, jag hade föredragit kromlister (blåa nyanser är nog det som allra bäst lyfter fram krom), men alla är vi olika :)
vo
39
vonhammock
325 ti -02
Tycker det ser riktigt bra ut! Fälgarna funkar kanon till bilen IMO.

Var det 17" på innan? Upplever du stor försämring av komfort (stötighet/ljudnivå etc) med 19"?
snyggt och stilrent
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Håller med mycket snygg och stilrent..
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Snyggt!

MVH Christofer
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Mucho snyggt!

BMW M-POWER
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.