|
|
|
|---|---|
| Den "kända " Norrköpingsfirman har tydligen haft ett nytt besök av kronofogde samt skattemyndigheterna! som efter ett tag for iväg med några bilar på bärgare ,tydligen pant för ev. kommande avgifter till myndigheter | |
| Nice men dom har redan en ny firma på g, nämligen Ultimate Cars . Hoppas fogden tar allt dom har. | |
| Hållit på länge dom där. Det går tydligen bra i Sverige tyvärr... | |
| Jodå nytt företag! men myndigheterna är tydligen väl medvetna om detta också! allt enligt inside info. | |
|
En av mina grannar har köpt en bil därifrån nyligen, men jag vet ej hur jag skall agera på det.. Dock så vet jag ju nu att det iaf finns en ärlig bil där - då min granne bytte in sin. /Andreas. |
|
| Kanske kronofogden fick nys om att de hade en ärlig bil och tog den direkt... | |
| Hahaha! niklas.olsson - Europe Bilcenter, 1 - 0........ :) | |
|
Nu är det tydligen dags för nästa företagsnamn!nämligen "NORRKÖPINGS BILPARK" I varje fall så sitter dessa skyltar tillsammans med europe bilcenter skyltarna på deras adress |
|
|
Det finns inget registrerat bolag som heter Ultimate Cars. Antagligen ligger bolaget, om det ens är mer än ett par skyltar, under något av dessa bolag: Länk ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.