|
|
|
|---|---|
| tjenare har satt en m50b25 vanos -95 från en e34 i min e30, men den vill inte starta nu när vi har kopplat i allt. spridarna öppnar inte och den får ingen gnista. har någon haft samma eller liknande problem? mvh jonas! | |
|
har du rätt kabelhärva och styrbox då? E36 325 -94 E36 320 -93 |
|
| japp, d har ja allt kom med när ja köpte motorn. | |
|
kolla så alla kontakter sitter fast riktigt så ingen har glidit isär! Det hända mig! Bytte motor, Startade den, provkörde, stängde av den sen fick jag ej igång den nå mer! Felsökte i 3 dagar och till slut så hittade polare en kontakt som såg ut att sitta där men den hade glidit upp en bit! Lycka till E36 325 -94 E36 320 -93 |
|
|
Går i samma tankar om att slänga i en m50 i min e30 eller ja m52b28. Dock har jag nån svagt minne om att de sitter startspärr på de senare årsmodellerna.?? |
|
| okej fint d :) ja tror inte att d e startspärr på min, tror d bara e m52 som har d. men man vet alldrig | |
| hmm. Nunär jag tänker efter så har jag för mig att man plockar icke vanos m50 just för att vanos har startspärr. | |
| okej, jo d kan stämma d, men d ska finnas nån box att köpa så att spärren försvinner. men tack nu vet jag d! | |
|
Hmm. Vi la i en m50 från e34 i en e30. Och där glömde vi en sladd, tror de var plus kabel. Som gjorde att den inte starta. Kolla så du inte har missat någon kabel. Minns tyvärr inte vilken den var. |
|
| okej ska göra d. | |
|
Jag har start spärr på min M50B25. Men jag tror man kan plocka bort det med Carsoft om jag inte minns helt fel! E36 325 -94 E36 320 -93 |
|
| vad e Carsoft för något? | |
| går de sätta i en m52 i en e30 med m50ins kabelhärva så man slipper startspärren? är hårdvara samma recept som att sätta i en m50 annars? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.