|
|
|
|---|---|
|
Vad anser panelen om denna bil, jag tycker priset verkar ok! BMW 330 1-ägare, 685mil, Svensksåld Sportkupé Reg nr:RUR120Reg datum:2000-08 Färg:TitanSilverMetallic Växellåda:Manuell Fordonsår:2001 Mil:685 Pris: 169 500 kr Information 5-växlar, 231Hkr, Servo, Antisladd, ABS, AirBags, Elinställda-Sportstolar-Svart-Läder, Fällbara-baksäten, Armstöd, Träpanel, ElGlasSollucka, Klima/AirCondition, Regnsensor, Xenon, Multiratt/Farthållare, FjärrCentralLåsLarm, Elhissar, Elspeglar, Stereo+CD, 17"-LM-Sommarhjul, SkyddsGarageKapell, 10xBMW-Servad-Danderyd, 6xSvenskBilprovningsprotokoll, 1 Ägare, Nypris 400.000:-, Idag O.B.S.- 685mil, Lämplig -JUNI-Kampanjbil-som kör mycket eller lite mil, spara som "PÄRLA" RegNr RUR 120 Länk: Länk! /Rickard | |
|
Njaa, lite för dyr och dessutom utan M-paket vilket är ett stort minus enligt mig. Ska du köra bilen under vintertid räkna med att det kostar lite att köpa vinterhjul oxå. Runt 140 000:- tycker jag att det känns mer rätt. BMW M-POWER |
|
|
Letar bil åt min far så den skulle isf gå vintertid men rätt så begränsat, max 1000 mil/år. /Rickard |
|
|
Bör vara i nyskick. Riktigt bra bil med billiga mil de närmsta åren. Pris? Tja.......... Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
vadå, har bilen gått bara 700mil? Har motorn gått 700 eller hela bilen? Bytt motor? Annars har den stått still alldeles för mkt. Priset är för dyrt, varför köpa en lågmils bil, då måste du tänka på köra in den, servicarna i början är dyra utan garanti mm. Köp en som gått lite mer, de håller jag lovar. |
|
| Mycket speciell bil! Med max 1000 mil per år så blir den ju en lågmilare även i framtiden.. Tycker den extremt låga mätarställningen lockar, men trots det lite dyr..Max 150k tycker jag den borde kosta.. | |
|
Lite OT, men.. Visst märks det att åren går.. E46 coupé har länge varit en av favoritmodellerna, men visst börjar designen se liiite "antik" ut??? |
|
|
Är det ljuset som lurar en eller är vänster dörr omlackat? M3 E30Länk |
|
| Bilen är omregad på kund med kreditköp 100611 så antagligen redan såld med andra ord. | |
|
Besiktad 2009-10-01, vägmätarställning 6740. 5 ägare, 3 brukare. /Andreas |
|
|
Ante_B: 6740 km... MVH Christofer |
|
|
Du har helt rätt! Hade svårt att den skulle ha gått så lite, men det verkar stämma. Ägdes av en man vid namn Eric Paul Roger Bergholm f. 1939 från 2000-08-23 till 2010-06-10. Man skulle köpt den och ställt undan den, bara varmkört då och då. Har svårt att tro att den skulle tappa mer i värde! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.