|
|
|
|---|---|
|
Hej på er, idag verkar min navi-CD-läsare ha dött. Men jag är lite osäker om det _verkligen_ är den som är död, eller om det är nåt annat. Symptom: - Power-LEDen på CD-läsaren lyser inte längre. - Något händer inne i CD-läsaren när man trycker på eject-knappen (den surrar lite och viner), men CDn ejectas _inte_. - Board-monitorns meny-system visar inte längre GPS-menyn, och ser allmänt fördjävlig ut (ful grafik). Så vad tror ni? Är det CD-läsaren som gett upp? Kanske bara att slanta upp till en ny? | |
| Gissar att du kollat relän och säkringar? | |
|
Jo, så gott jag kunnat. På BMW kostar en ny läsare 4500 SEK...ååå såå billigt,,,:-/ |
|
| Inga nya jeans för 1200$ nästa månad så har du pengar över till lite mer viktiga utgifter:) | |
|
Hahaha! Just, bara att dra in på alla onödiga utgifter. Skönt att jag har såå många såna...få se nu...jeans för 1200$ som du sa...tandblekning och botox-injektioner för 2000$...guldöverdragna golfbollar för 5000$...listan är lång, och plötsligt känns 4500 SEK som >>ingenting<<! Skönt! :-) |
|
| Eftersom jag bytt ut min CD-läsare mot DVD så kan jag ev. sälja min. Hör av Dig om Du är intresserad. | |
|
Kolla kablarna som sitter där bak 99% glapp i någon. Hände senast igår på polarns och jag hade samma problem med min gamla. Verkar vara vanligt fel. -------------------- Bilen Länk |
|
| Problemet löst: köpte en ny läsare och nu är allt ok. Var lite orolig att det kanske ändå inte skulle vara läsaren som dött, vilket då hade betytt 2 papp i sjön. Men det var alltså läsaren som pajjat. En begagnad likadan läsare från en bilskrot blev det. Hoppas nu bara att den inte pajjar... | |
|
Där ser man trodde aldrig på läsaren då dom sällan ger upp. Mvh -------------------- Bilen Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.