|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Asken>>>Kn fjädrarna skulle jag vilja se ;)))) Lite elakt av mig,jag vet ;) Mvh Janne. |
|
|
Nej K&N fjädrar, min bil går numer som på moln(se tidigare kommentarer) så det blir luftfjädring. För att slå S60s rena luft reklam har nu K&N utvecklat en ny luftfjädring fram för E39:)) Optimalt för överladdade bilar med extra LUFTbehov:))) Asken |
|
|
:) Mvh Janne. |
|
|
Håll i er....! Pröjsade 8000 spänn!!!? två dagar innan julafton hos BMW, för två stycken stötdämpare, nivåreglerade, till min 528. Fanns inte att köpa nån annanstans heller. Försökte få tag i dom genom Sachs, men tillverkningsnummret var skyddat genom BMW, så bara dom skulle få sälja dom... Skitkul inledning på julen. Luftkudden sprack, så bilen såg ut som en gammal fransk skitbil! Och arbetstiden som jag la ner för att byta dom, skulle jag inte vilja veta, vad dom skulle haft för pengar på verkstan för att byta.... *huga* Man fick riva i princip hela inredningen bak på bilen, plus innerskärmar, och diverse annat krafs.... *stön* Kostar att ligga på topp! / /Tommy Power Barns beskrivning av en hästkraft: - "En hästkraft är den energi som går åt för att dra en häst femhundra meter på en sekund." (Eyvind 10 år) |
|
|
vill man lite mer komfort än bilstein men ändå sportigt så fick jag idag tipset om koni + H&R 7200 på MH styling fram då alltså till min 540... Då skall vi bara ha någon att byta oxå... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.