|
|
|
|---|---|
|
hej köpte mig en bmw 330-01 idag! på vägen hem skulle jag tanka upp den! ställde mig och pumpade i bensin satte den där haken så att jag slapp stå och hålla ! sen stog jag jämte och pratade i telefon! efter ett tag när jag började tänka att det tog långt tid och fylla upp den nya kärran! såg jag att jag hade fått i bensin förr 800 kr och att det fortsatte och pumpa i! då kände jag att nåt va fel böjde mig under bilen och det bara pumpade ut bensin framförr v bak däck! nån som har nån aning om vad som kan vara fel? mätaren i bilen visar imellan halv och full tank! snälla hjälp mvh toffe | |
|
Kör in på en Billyft förslagsvis en GS hall. Kolla varifrån läckaget kommer ifrån under bilen. Har Du tur är det en torkad slang som spruckit etc. Lycka Till.. |
|
| vad kan en tank kosta annars? | |
|
Om inte säljaren upplyste dig om detta är han/hon enligt lag skyldig att åtgärda problemet. Länk Länk Länk |
|
| Det där har föregående ägare mörkat helt klart...För övrig är 800kr inte mycket, har hittills tankat i för ca 1100 som mest (har 90L tank), finns vissa som har 110L, då snackar vi uppemot 1400 om tanken är snustorr*haha* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.