|
|
|
|---|---|
| är de någon som vet om de finns någon butik som säljer bmw tillbehör i florida skulle vara kul att åka och kolla vad dom har för utbud | |
|
Man kanske bör precisera lite var i Florida, det är rätt stora avstånd, runt 60-70 sv. mil från ände till ände om jag minns rätt. Annars tror jag du kan hitta det mesta, som alltid i USA. FP |
|
| jag ska åka runt en hel del här i florida så det var därför undrar jag inte vid någon specifik stad. hittar ni någon sida lr liknade klistara in den här | |
|
Finns en del som säljer delar till tyska bilmärken, men oftast har de inte delarna i lager utan det måste beställas. Dessutom kommer ju nästan allt att komma ifrån Tyskland ändå... Någon hade satt ett visitkort på min bil med länken till denna sidan (www.floridagerman.com), kanske hittar något där. |
|
| Jag har handlat många gånger hos en firma som heter Reeves som ligger ett par mil norr om Tampa. Reeves är ganska stort och dom säljer Nya o Beg BMW samt reservdelar. Där finns även försäljning av Porsche. Om du kommer motorvägen I4 från Orlando och kör till 275an i Tampa som du då viker av norrut ett par mil och sedan viker vänster när du ser W. Fletcher Ave. Du kör ner till höger och under 275an och sedan har du Reeves på vänster sida några hundra meter bort. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.