|
|
|
|---|---|
|
Äntligen hemma med min Z4, efter 182 mil. Helt underbar bil att köra härlig sång i motorn vid gaspådrag. Nu blir det den vanliga byråkratin innan den blir klar. Enligt uppgift får jag köra i 7 dagar,men enligt min skylt har jag betalt till 29-6 jag får väl kolla upp detta. | |
|
Grattis!! Byta upp sig? Till vad då? |
|
| grattis:D upp med bilder | |
| Grattis ! Vad blev det för motor,utrustning,årsmodell ? | |
|
Fränt!! Klabbarparn |
|
| Det blev en 3,0 si -06:a M sport stolar i svart o rött nav mm | |
| Med eller utan tak? | |
|
Ännu mera grattis med en 3,0 si -06:a M sport stolar i svart o rött nav mm. Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Det är en roadster, men igår fick jag problem, höger fönsterhiss slutade fungera. Är det någon som har erfarenhet av detta mycket trist på en så fin bil i övrigt |
|
| Trevligt med en 3.0Si Roadster! Risken/chansen för att stöta på en likadan ute på vägarna i Sverige i ytterst liten då antalet vagnar i landet är få. | |
|
Hur slutade fungera? Gick den sönder plötsligt? Jag själv fick byta fönstermekanism efter att rutan helt plötsligt fastnade i nerfällt läge. Det small till och sedan rörde inte rutan på sig trots att motorn jobbade. Kostade 3500kr att fixa. ------- //Lövet |
|
|
Ja det var precis så det hände för mig utom att det var när jag hissade upp så skramlade det till i dörren, sen förblev fönstret uppe. Har beställt tid hos BMW i falun för felsök o rep. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.