|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Kul att höra att det fanns ett par BMW på planen i går. Snart har jag 635:an klar efter vinterns projekt, så jag hoppas vi ses i Färjestaden i sommar! | |
| Väl mött Kulting. | |
| Ska hålla lite koll på denna tråden, så kan jag förhoppningsvis vara med nästagång ni träffas! | |
| Denna torsdagen kommer inte jag, men planerar för nästa.))) aske | |
|
Kommer inte heller 16/6 /Anderz3 Länk |
|
|
Funderar däremot att besöka detta evenmang Länk Cruising runt öland. Hålltider: 08.00 - 10.00 Start Guldfågel Arena - Kalmar 11.15 - 11.45 Paus vid Eketorps Borg 14.00 - 14.30 Uppsamling vid Lundegårds parkering 14.30 Karavan genom Köpingsvik 14.45 Karavanen glider genom Borgholms centrum. Presentation av bilarna vid torget. Musik. 15.00 - 21.00 Marknadsplatsen i Borgholm: Bilutställning, Rock ´n Roll Show "Jacks of Tracks". Swapmeet, Prisutdelning, Öl & mattält. Speaker: Bengt Grafström. Feststämning! Där efter forsätter festen natten lång på Harrys. Mercedes har även träff på Strand Borgholm denna helg. /Anderz3 Länk |
|
|
I torsdags var jag ensam Z-förare på hamnträffen Färjestaden. Det var nästan fullt och en del nya bilar som jag inte sett tidigare. Såg en blå Z3:a köra förbi på vägen. På tisdag är det veteranbilsträff i Kalmar Folket Park kl 18-21, fast där törs man nog inte köra in ;) Väl mött /Anderz3 Länk |
|
| ok Anders, kunde inte deltaga, försökte kränga sn.maskiner i Stockholm med omnejd. Hoppas få tid nu på torsdag. Z:a, bmw ägare Öland nästa((( aske | |
|
Jag kommer inte på torsdag, då är vi på väg söderut......... /Anderz3 Länk |
|
|
Är intreserad , kommer kanske en torsdag under semester , kommer från sveriges framsida men hittar inga Z träffar här. Har du något mysigt ställe att övernatta på ? Blå Z3 |
|
| Vill du ö.natta på fastlandet, eller Öland? | |
|
Jag skulle kunna komma på torsdag ifall nån mer är sugen. Är ändån "i närheten" nån timme bort. Riwa |
|
|
Svårt att få till träff i Småland. Husvisning bokad på torsdag kväll. Riwa |
|
| hur har vi det nu på torsdag mina små vänner, ev ska jag till H-borg men detta kanske kan göras innan, vem vet. | |
| Kan någon nu den 21/7 måntro ? aske | |
|
Rapport från hamnplan: Anderz3 och jag var där.Sisådär uppslutning, blåsigt. |
|
| Ja igen, nu den 4/8 mitt i sem vill ni väl visa upp era fina bilar, eller!!!! Anderz3,med fru, uppsamlingsheat vid köpstaden kl 17,30? BMW ägare, nu kör vi. Är väl lite tokig, men....... | |
|
Har tyvärr annat planerat.... /Anderz3 Länk |
|
|
Vore kul |
|
|
Jag har tänkt att komma i morgon 18/8. /Anderz3 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.