|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
träff hamnplan färjestaden torsdagar? | |
|
Ja igen, finns det inga z.a i vårat område, eller?Kolla de på sveriges framsida, där finns det några i alla fall. Gör ett inlägg i forumet.((( Aske |
|
| Inga andra BMW alls idag på hamnplan i Färjestaden...utom jag. | |
| pekka,jag hade varit där om inte om fanns.(målade garagegolvet) nästa vecka? aske | |
| OK. Kul! Om inga andra "om" dyker upp. Hoppas på tjänligt väder också. | |
| Ja du, hur har vi det med vädret? I Nybro regnar det. Hur eller hur,jag kör en tur till ön vid 18-19 tiden.vi ses reg Aske | |
| Hyfsat fint väder i Färjestaden, inget regn, nedcabbat går bra. Vi ses där. Kommer det fler? | |
| Bra, parkerar du i eller utanför uppställnings omr? Vet inte, hoppas det. | |
| Pekka, nu vet jag vad som döljer sig bakom namnet. Hoppas att fler ser vårat snack här på forum, så att de kommer till Öland på torsdagar. Alla z:a ägare,in med ettan och styr kosan mot öland nu på torsdag5/8. | |
|
Jag ska försöka komma på torsdag! Riwa |
|
| Ska försöka också | |
|
Beklagar men jag måste ställa in. Riwa |
|
| Strålande väder, och jag har nog inte sett så många fina bilar på en och samma gång.Från Renault 4L till Rolls Royce.Jag var ensam Z-bil, men det fanns fler BMW, bl.a en fin 635.(( aske | |
| Sorry. Fick tyvärr inte ihop det idag. Får komma igen en annan gång. Hoppas vi kan ses då. | |
| Jag spanade upp mot huvudgatan, men såg ingen Z3:a komma glidande. Finns ju annat här i livet som måste göras. Vi synes ´pekka´ | |
| Aske: Då var det din fina Z4 jag såg. Det var första gången jag var på bilträff i Färjestaden. Tycker det var många bilar och massor med trevliga människor. Kul om vi kunde locka dit fler BMW-entusiaster. | |
| Kolla även på: Länk | |
|
Ja du kulting, som sagt två fina BMW.Få se om det blir en tur nästa vecka, vore trevligt att snacka lite, och njuta av en glass.))) aske |
|
|
Hur har ni det på torsdag 12/8,det var så intressant sist så jag försöker nog ta mig över bron. Riwa, hur har du det? Pekka? Kulting?Hör av er.((( aske |
|
| Kan inte imorgon. Håller träffarna på hela augusti? | |
| Någon av Z-entusiasterna som ska till Knutstorp på BMW-träff i helgen? Jag ska dit. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.